جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۳۴۹۰۰
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم استان بوشهر گفت: این تیم به منظور افزایش آمادگی برای نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتبال کشور بزودی در دیداری تدارکاتی به مصاف استقلال تهران می رود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، بهرام رضائیان افزود: تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم هم اکنون در تهران در حال پیگیری است و با هماهنگی های صورت گرفته با علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بزودی در دیداری تدارکاتی با این تیم بازی می کنیم.

وی بیان کرد: همچنین این تیم از اواخر هفته جاری به برای انجام اردوی تدارکاتی عازم کشور ارمنستان می شود و دراین اردو 2 دیدار با تیم های لیگ برتری بانانتس و لیگ دسته یکی آرارات ارمنستان برگزار خواهد کرد.

رضائیان یادآور شد: این اردو با دعوت رسمی تیم بانانتس به عنوان یکی از تیم های مطرح ارمنستان و تیم حاضر در مسابقات جام یوفا برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این اردو و کسب آمادگی لازم تمرینات خود را در شهرستان جم از سر گرفته و مراحل پایانی آماده سازی خود برای مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را برگزار می کنیم.

رضائیان، در ارتباط با جذب بازیکنان جدید گفت: تمامی بازیکنان مدنظر سرمربی تیم جذب شدند و بزودی یک مهاجم تمام کننده نیز به تیم اضافه می شود.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در فصل گذشته فوتبال از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر